Vad vill du se mer av?

Jag tycker det är väldigt roligt att blogga men ibland har jag lite svårt att hitta inspiration och framförallt så tycker jag det är svårt att veta vad ni som läser min blogg tycker om att läsa. Jag tänkte därför passa på att fråga er som tittar in här varje dag, ni är faktiskt över hundra stycken, vad vill ni se mer/mindre av här? Jag skulle hemskt gärna vilja ha svart på det, så snälla hjälp mig att bli bättre!

Det här är lite av vad man kan se på min blogg idag:

Foton från min vardag.
Bilder på bilder.
Små filmer.
Och ibland visar jag lite Instagrambilder. Jag tycker det har svämma över lite med instagrambilder i bloggosfären, känner mig lite mätt på det faktiskt. 

Men åter till frågorna! Vad vill du se mer/mindre av här? Och vad vill du läsa om?

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Hmm..Sådär känner jag med ibland! Fast sen brukar jag tänka att de som läser min blogg väl har börjat läsa av en anledning, nämligen att de gillar den som den är nu! Men det är klart.. läsare kan ju förändras och likaså bloggare, och det är väl kanske inte så ofta man tycker precis exakt lika bra om alla typer av blogginlägg.. Vad det gäller instagrambilder känner jag som du, fast jag är ännu mer trött på dem. Det var liksom roligt typ första gången, men nu känns det som att alla bara tömmer sina telefoner och slänger in bilderna på bloggen utan någon vidare urskiljning. Nej tack för mig :p Jag gillar din blogg för att den har fin design, för att du gillar vintage precis som jag och för att du tar väldigt fina bilder! Jag tycker bäst om när du bloggar om kläder eller om helt enkelt bara visar vardagsbilde :)

2011-11-10 @ 00:25:01
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: Lisa

åh jag gillar den som den är :)

2011-11-10 @ 01:04:25
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Karl, med k

Man kanske kan få önska bättre korrekturläsning? Hihi

2011-11-10 @ 08:33:46
Postat av: L.

Som du säger, kanske lite färre instagam, men fortsätt med fina outfit bilder, bilder på dig och din karl, café och secondhandtips och sånt! Alltså, jag älskar ju din blogg som den är, så fortsätt som du gör. <3

2011-11-11 @ 12:58:40
URL: http://mydeer.blogg.se/
Postat av: L.

justja! Glömde säga det, men jag älskar dina photoshop tips och trix! Jag har använt dem hur mycket som helst!

2011-11-11 @ 12:59:16
URL: http://mydeer.blogg.se/
Postat av: chi

Ja mer photoshoptrix! Mer av dig, du är ju så himla tjusig!

2011-11-13 @ 17:00:24
URL: http://linhchitranle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0