Carbonara och miniscones

Den här veckan har än så länge varit mycket bra i matväg. I tisdags skrev jag på min twitter att jag önskade mig två saker, carbonara och en miljon kronor. En önskning blev sann!
Min syster är världsbäst på carbonara, jag är nästan lika bra men bara nästan.

Det blev sjukt gott, carbonara är verkligen en av mina favorit rätter. Det och pizza. Jag önskade mig pizza varje år jag fyllde år när jag var mindre.
I onsdags började jag skolan klockan tre och min syster har höstlov så vi bestämde oss för att göra lyxfrukost vilket för oss innebär scones.
Miniscenes, ost och apelsin jucie! Mycket god frukost. Jag älskar frukost!

Kommentarer
Postat av: resumes

Personally I like cheese practically in every meal!

2011-11-07 @ 09:03:22
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0