En lång väg hem.

Att lyssna på musik när jag är ute och går ensam är lite utav det bästa jag vet. Det känns lite som att jag är med i en film! För att styrka den känslan gäller det att ha väldigt passande musik till det jag gör, hur jag mår och vart jag ska. Jag cyklade varje dag till skolan under min gymnasietid och för att orka dagen, för att ens orka trampa upp för alla backar varje morgon, var det viktig med peppmusik. De allra första skolveckorna var Mr. Brightside med The killers min theme song när jag åkte till skolan. Tänker alltid på det när jag hör den låten, känns fint.

Kommentarer
Postat av: magasinprojektet

oj vilka fina bilder du tar och en väldigt mysig blogg är det också

2011-05-25 @ 12:33:58
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/
Postat av: Malin/lokalresan

Samma här med musiken och cyklandet, det är viktigt det där. Himla fint bloggnamn du har förresten.

2011-05-25 @ 13:59:57
URL: http://lokalresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0