Tre saker om mig.

  • Jag har sorgligt nog lite dålig syn. Så när jag ser på tv eller går på bio måste jag ta på mig brillor. Jag glömmer dock alltid att ha dem med mig så 90% av gångerna jag är på bio så kan jag inte läsa undertexten.
Övis åk II Luciatåg
  • Jag gick i musikklass från 4-9. Vi hade musiklektioner 5 gånger i veckan och jag älskade varje sekund av det. Att kunna koden till backstagedörren in till västerås konserthus var vardag. Fint. Här är en liten liten soptifylista med låtar som vi brukade sjunga på julkonserter och liknande. Dock är det inte jag som sjunger.
  • Jag älskar julen och jag tycker till och med om vintern tills någongång där i slutet av februari. Då får jag alltid nog av kyla.

Klicka på bilderna för källa

Kommentarer
Postat av: bodil

va kul med körlåtarna!! världens bästa och mysigaste känsla i magen när man lyssnar på dem hihi

2011-08-23 @ 12:57:18
Postat av: Johanna

Älskar den nedre vinterbilden!! Jag är heltokig i vintern och julen, älskar snö och tycker att det är supermysigt när det är lite kjallt ute och det är mörkt om kvällarna så man kan sitta inne och tända ljus och mysa. Vintern är underbar, när det är riktig vinter med snö och allt, annars kan det ju nästan kvitta^^

2011-08-25 @ 20:25:45
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0