Sovmorgon

Imorgon har jag sovmorgon tills precis hur länge jag vill, det känns som det bästa på evigheter. Jag vill nästan fira med att göra som jag brukade på gymnasiet (fast då hade jag inte sovmorgon, bara meningslösa lektioner) och stanna uppe hela natten och trixa och fixa med massor av kul. Kanske kolla igenom en hel tvserie om något fint och knäppt.

Här är annars en fin cykel, bilden är till och med från en fin fransk blogg så hon som tog bilden måste ha tänkt typ "oh un vélo rose, elle était belle!" och sen knäppt ett kort. Fint.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Sv: Oja! Jag älskar gamla cyklar!



Fin blogg!

2011-04-19 @ 22:44:23
URL: http://miialis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0