Sambolivet i ultrarapid

Den här veckan har jag drunknat i skolarbete och knappt kunnat få någon luft till någonting. Det är tur då att jag har en så fin vän som Fia som har låtit mig bo hos henne i flera dagar för att jag ska slippa åka så mycket tåg.

Fia!
Bianca var med den första natten och hon hade en ny (fast gammal) väska, mycket fin var den tycker jag.
Bianca som bor alldeles för långt borta från mig.
Fias kök är helt sjukt litet. Här står jag mellan kylen och spisen och steker köttbullar.
Mos (potatis) är Fias favorit så det åt vi såklart. Gott var det.
Det är så fint hemma hos Fia!
Mer mat, pasta i röd pesto med vitlökskorv och mosarella!
Fia var helt oseriös och posade överdrivet men jag tycker hon blev super söt på den här bilden!
Den här måltiden var sjukt god och otroligt mättande.
Förutom att laga god mad, sett på bra tv-serier så har vi druckit chai-the och lyssnat på julmusik. Några sjukt mysiga sambodagar var det och snart bor jag i Sthlm och är sambo på heltid och har bara en halvtimme mellan mitt hem och Fias istället för två. Det blir nog strålande bra det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0