Jul i min telefon.

I morse när jag vaknade så var jag inte utvilad, jag var sjuk. Idag är inte en bra dag att vara sjuk. Jag har just nu en paus på två timmar från skolan, som började 11 i morse, och snart börjar allt igen och fortsätter tills vi är klara. Vem schemalägger ett grupparbete över jul? Inte så lätt att jobba i grupp när alla i gruppen ska fira jul i olika städer runt om i landet. Men nog om det. Jag tänkte att vi kunde kolla på lite julbilder jag tagit med min mobil.
Igår hade jag och Carl lite julbak hemma hos oss tillsammans med några av våra vänner. Förvånandsvärt nog vart lussebullarna sjukt goda. Måste vara nybörjartur.
Dumlekola gingerbread, så himla god! Och min fina julvimpel som vi har i köksfönstret.
Jul på IKEA och finaste julgatan i Sthlm.
Min chokladkalender som jag fick av mamma (gillar att jag fortfranade får en sån! <3) och min fina julstjärna som står i vårt kök!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta bilder! Och krya på dig <3

2011-12-19 @ 20:09:48
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Åh vad härliga bilder, jag måste också ta mer bilder med min iphone (:

2011-12-20 @ 08:26:04
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Felicia

Oj, mitt godissug sköt i höjden :). En sån chokladkalender köpte jag till mig själv i år. Det är ju något så mysigt över att räkna ner och öppna luckor.

2011-12-21 @ 16:13:46
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0