Cykeltur, bryggor, vatten och vind i håret.

Här kommer resten av min lördag!
I lördags cyklade jag och carl längs grusgångarna vid mälaren.
Vi slog oss ner id en av många små bryggor och njöt av utsikten.
Vi hade med oss mat! Jag älskar verkligen mackor, jag skulle faktiskt kunna leva på bröd. Mina vänner är väl medvetna om min kärlek till bröd. Den är så omfattande att Johanna en gång drömde att hon kom hem till mig och i drömmen var mitt kök inget kök utan en enda stor brödbutik. Vilken dröm!
Subways chokladkakor är faktiskt sjukt goda, de är så där sega och krämiga.
Vi satt kvar på bryggan ganska så länge, solade oss lite och läste böcker.
Sedan efter några timmar cyklade vi hem. Det var en väldigt bra sensommar dag!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Jag gillar verkligen dina bilder, så vackra!

2011-08-16 @ 08:46:19
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0