Födelsedagsveckan ur min telefon.

Förra veckan fyllde jag tjugoett år och bakade därför bullar i mängder. Dem blev stora och helt fantastiskt goda!
När jag fyller år vill jag fortfarande att det ska se ut som världens kalas hemma med mängder av ballonger och vimplar i fina färger.
Jag gjorde, som jag nämnde tidigare, tre vimplar! De hänger fortfarande kvar och piggar upp här hemma.
40 stycken ballonger blåste jag och min snälla mamma upp. Dock var det en som det var ett litet litet hål i och jag stod där och blåste lungorna ur mig och fattade aldrig hur i helskotta den inte blev stor, haha!
Ballongerna hamnade i trappen! Det var mycket fix till födelsedagen, bullar till släkten, ballonger till den fina festen och chokladkaka att ha med sig till jobbet.
På min födelsedag hittade jag det här fina taxhalsbandet och köpte det till mig själv, älskar det! Andra bilden är ett par sjukt balla skor som jag såg på skorett, får lite prada vibbar av dem.
I söndags slog jag mig ned på balkongen, andades ut och fikade lite samtidigt som jag målade på en liten bild som ni snart får se här.

Kommentarer
Postat av: Beatrix

finns väl knappt något som gör så mkt till kalasstämningen som ballonger!

2011-08-07 @ 12:29:13
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: Lisa

mums med bullar:)

2011-08-27 @ 23:53:17
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0