Det här med att flyttpacka.

Här kommer tre suddiga bilder på hur jag såg ut i lördags när jag hjälpte Carl att flyttpacka. Idag har jag flyttpackat hela dagen. Det är verkligen inte kul någonstans. Lägenheterna i Stockholm är så små och jag har så himla mycket saker, det går liksom inte ihop. Men jag får tänka på det min mamma sa, att ha massor med små prylar och saker omkring mig är jag och om jag inte tar med mig det kommer jag köpa nya. Jag bara måste ha med mina målarfärger, blyerspenor, ritblock, kamera, ett extra objektiv, ritplatta och alla kjolar och klänningar. Det blir väldigt fullt med saker på bara 29,5 kvadratmeter det. Nu ska jag lämna packningen för ett tag och gå och äta världes godaste thaimat på Spicy Hot för det finns inte i Stockholm. Himla synd det.


Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh, gillar verkligen frisyren. Och jackan är söt!

2011-11-11 @ 07:41:04
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: Lisa

åh vad du är fin!:)

2011-11-11 @ 23:06:42
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

vars kommer den där fina väskan ifrån??!

2011-11-12 @ 16:03:44
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej! Hvor ser du fin ud.



Kan du pleasepleaseplease fortælle mig hvilken blush du har på?? Firma og farve...Den er fantastisk.



og...PLEASE DO A BEAUTY AND HAIR TUTORIAL SOON, OK? ;)

2011-12-08 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0