Hanna och Kristina fyller år.

Några dagar efter mig fyller en massor med bra personer år, en hel drös av mina vänner faktiskt. I onsdags samlades vi några stycken på Tabazco för att fira Hanna och Kristina som båda fyllde 21!
Kristina fick en bok om sydamerika för dit tänker hon åka, som om det inte vore nog att hon redan bor långt borta i Oslo!
Hanna hatar mig lite för att jag tar så mycket bilder jämt och ständigt och gömde sig mest hela tiden men hennes fina naglar fastnade på bild!
Kristina hade så fina örhängen! Jag älskar smycken i form av små djur.
Jag åt bara vitlöksbröd, väldigt goda var dem dock. Jag kunde nämligen inte motstå pappas mat hemma innan jag gick ner på stan.
De andra beställde in massor med tapas!
Carro och Klara!
Matilda och Johanna. 

Jag behövde dock trilla hem väldigt tidigt för jag börjar jobba klockan 06.00 om dagarna. Men det var hemskt trevligt så länge det varade och grattis igen Hanna och Kristina! Dock hjälpte det inte att jag gick hem tidigt och la mig för att sova klockan halv 11. För igår vaknade jag upp sjuk och sorgligt nog så är jag det fortfarande. Jäkla förkyldningar!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

hej du fina, och tack för kommentaren. dels för att jag fick tips på dokumentärer (just nu lyssnar jag på henke larssons sommarprat som någon annan tipsade om i inlägget, så jag brukar faktiskt vara duktig på att ta tillvara på tipsen) och dels för att jag fick se din fina blogg. tycker mycket om fotografierna, och naglarna din vän har är verkligen charmiga. mitt röda är verkligen bortskavt sådär halvt nu, så det är dags att ändra lite. jag tror jag kanske gör något i stil med hennes. kram, och ha en finfinfin söndag.

2011-08-07 @ 14:00:46
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Lovisa: Åh, hans sommarprat var faktiskt bra! Jag gillade timbuktus också och underbaraclaras såklart! Och tack så hemskt mycket för de snälla orden! Kram!

2011-08-08 @ 06:36:59
URL: http://unvelo.blogg.se/
Postat av: Vicky

hoppsan, är du från västerås? bor också här/där (för tillfället iallafall)

2011-08-09 @ 19:02:21
URL: http://vickys.se/
Postat av: Emelie

Vicky: Javisst bor jag i Västerås, född och uppvuxen här! :)

2011-08-10 @ 08:02:29
URL: http://unvelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0