Fotografering och parkhäng.

Igår träffade jag min vän Selina som är en utomordentlig fotograf. Hon ska starta upp ett strålande projekt som jag kommer visa mer av här lite senare. Vi tog en hel del bilder som jag längtar efter att få se slutresultatet av! Här är två av platserna som vi fotade på. Det kändes väldigt mysko att bli fotad av någon annan än mig själv eller Carl. Men det var kul!

Efter fotograferingen gick jag och Selina runt på stan en liten sväng. Jag ska nog gå ner idag igen och titta om de där fina skorna står kvar.

När jag skulle gå hem så stötte jag på lite vänner i parken så jag slog mig ner där ett litet tag innan jag promenerade hem.

Fia har så sjukt fina skor!

Sedan gick jag hem för klockan blev lite mycket. Jag hade nämligen bestämt träningdejt med min mamma och syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0