Världens kanske bloggigaste blogginlägg.

Okej, håll i hatten, den är här; mirakelmascaran som jag skulle vilja kalla den. Jag har faktiskt aldrig stött på något så bra. Okej, jag har inte provat allt, verkligen inte, men jag har provat många maskaror. Och ingen har varit så bra som denna!  Den smular inte det minsta och fransarna känns liksom mjuka och riktiga fast det är klet på, kanske därför det heter just lasch architect 4D.

Så här ser den ut, och den kostar som en vanlig maskara, vilket för mig betyder ca 150 kr.

Så här ser jag ut innan jag sminkat mig klockan 07.00 en vanlig tisdag.

Ursäkta min smått galna min som förstärks av att endast ett öga är sminkat men det var ju också det jag ville poängtera, vilken stor skillnad det är.

Sminkad och klar! Så om ni letar etfer en bra mascara ska ni verkligen köpa denna, lorial lasch architect 4D heter den.


Kommentarer
Postat av: karl med k

tack snälla du!! den ska jag lägga på minnet.

2011-09-28 @ 11:18:13
Postat av: Emelie

Varsågod snälla du, kanske är den billigare i Nya Zeeland, vilken lycka de vore lixxxom!

2011-09-28 @ 11:22:50
URL: http://unvelo.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bra tips! Den perfekta mascaran är jag alltid ute efter.

2011-09-28 @ 14:35:10
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0