Mitt nya hem.

Igår flyttade jag och Carl till vårt första gemensamma hem. Det är en delvis möblerad lägenhet som vi hyr i andrahand i några månader. Det är lite tråkigt med någon annas möbler. Speciellt tråkigt är det med tjocktv:n men det är inget större problem, vi har ju äntligen någonstans att bo!
Vi har försökt göra det mer till vårt hem med lite fina kuddar. Helst ville jag köpa den här kudden men den var slut på hm-home inne i stan och sist jag beställde från hm-homes hemsida tog det över en månad innan jag fick hem det jag beställt och det fungerar ju inte. 
Några små saker har vi tagit med oss (och en stor, vi har köpt en ny säng!!) som jordgloben, fotöljen, ljusslingan och klädstången. Nu måste jag bara göra något åt gardinproblemet, det finns inga i köket och vi får inte skruva eller spika upp något. Men jag har en plan så det löser sig nog!

Kommentarer
Postat av: emilia

åh såå fint :)

2011-11-13 @ 20:00:42
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var i Stockholm är lägenheten någonstans?

2011-11-14 @ 13:45:13
Postat av: Beatrix

vad roligt, hoppas ni kommer trivas! påminde mig om att en sådan där ljusslinga ska jag allt skaffa mig..

2011-11-14 @ 20:00:12
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vad kul! Det är så fint med ljusslingor, speciellt nu när det är mörkt hela tiden.

2011-11-15 @ 18:19:49
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0