Kakmonster, rymdfest och after ski

Det händer ganska så ofta att jag missar en hel del bilder när jag sitter och filar på mina blogginlägg. Jag glömer ibland bort vilka som tillhör vad, men jag väljer också bort en del bilder som jag i efterhand inte riktingt kan minnas varför. Så här kommer lite bilder som tappades bort på vägen:
Det har två bilderna hörde hit men jag tror jag tyckte det räckte med tre bilder då. Himla dumt.
Den här kalasiga bilden togs när jag var på rymdfest, men den råkade jag spara på fel ställe (något jag råkar göra ganska så ofta) så den försvann tills idag.
Den här bilden skulle vara till filmen där jag har på mig samma kläning (som är från monki!) men jag var så pepp på att ladda upp filmen att den här bilden blev lämnad kvar.

Nu ska jag börja leta fram en outfit till ikväll, after ski fest står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Fina bilder och FIN tjej!!!!!!!

2011-11-19 @ 12:35:27
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Postat av: Ellen

du är så vacker!

2011-11-20 @ 21:15:42
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0