Paniken som uppstår när man inser att ens systemkamera är trasig.

Jag tittar aldrig på min kamra från takorthållet jag är liksom alltid bakom den och jag tar aldrig någonsin kort med blixt, så hur länge den har sett ut som den gör nu vet jag inte. Vad som har hänt eller hur det har hänt vet jag inte heller, sorgligt är det iaf. Blixten vill inte öppna och jag är numera ägare av en niko inte nikon det lilla n:et har trillat av.

En bra sak med mig är att jag är högst medveten om min otur gällande tekniska prylar därför försäkrar jag allt så mycket som det går. Himla bra grej när världen liksom har något emot en.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah, FIN BLOGG!

2011-06-14 @ 23:50:39
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0