Om du är hungrig, titta bort!

Precis när jag hade fixat klart alla bilder från i lördags i photoshop vad händer då? Jo photoshop kraschar och det kommer upp en ruta på min annars fina datorskärm som säger "photoshop stängdes av oväntat" NEHE MENAR DU DET!? tänkskriker jag. Och så var alla bilder borta. Men nu har jag gjort om allt så här kommer det ett bild(dugg)regn!
Helena som sitter och klurar ut vad hon ska äta. Hon fyller föresten år imorgon, grattis!
Det här var en av hennes tallrikar, vi gick ihop alla som satt tillsammans och beställde massor med olika saker.
Längst bort i min hörna bestämde vi oss för att ta något som man inte fick veta i förväg utan det utformades efter kockens humör för kvällen. Han hade enligt mig strålande humör för det vart så himla gott!
Majs <3
Efter maten gick vi till bmb. Här är Bodil lite innan vi gick!
Sjukt svårt att ta kort utan blixt på ett mer eller mindre kolsvart dansgolv.
Bodil blev till två, som sagt, himla svårt det där med fotografering i kolmörker.
Efter all dans och en underbar natt så åt vi varmkorv och gick hem i det svala duggregnet!

Kommentarer
Postat av: bodil

vilka fina bilder emsi! hoppas ni har det toppen i krekland!!

2011-06-07 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0