För ett år sedan

När det var midsommar förra året var jag och Carl iväg på en liten tågluff genom europa. Jag tror vi var i Berlin lagom till midsommar men nu tänkte jag att vi tittar på lite bilder hur det såg ut när vi var i Nice några dagar tidigare.
Både jag och Carl var katastrofdåliga på att fotografera för ett år sedan, vilket jag inser nu när jag kollar igenom de så kallade bilderna. De består mest av foton på halva människor/byggnader och annat skit helt i ofokus. Men det finns några bra bilder i den annars sorgliga samlingen av foton.
Vi var i ganska så många städer till men det tittar vi på lite senare för nu är det tid för midsommarfirande. Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Otroligt fina bilder. Älskar allt med dem!

2011-06-24 @ 19:30:10
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Maja Alina

fin blogg och härliga bilder :)

2011-06-29 @ 17:30:36
URL: http://majaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0