Lucka 7. berätta om ett av dina favorit fotografier.



Det finns så otroligt många fina foton men det första fotot jag tänkte på när jag läse dagens rubrik var det här. Det är taget på Kreta, Chania i juni när jag och Carl var där tillsammans. Vi gjorde som vi alltid gör när vi är utomlands, går vilse i hopp om att hitta rätt, det är så tråkigt att bara följa turiststråken så vi brukar vika av lite här och var och just den här dagen hittade vi ett utsiktstorn! Jag skulle bara försöka få med utsikten när jag tog den här bilden men lyckligtvis bestämde sig de där fina fåglarna för att flyga just samtidigt! Jag försöker alltid fota fåglar men de är så förbannat svårt, därför är jag extra glad över den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0