Lucka 4, berätta om en person du beundrar.

Jag beundrar otroligt många personer, framför allt mina föräldrar, Carl och mina vänner, de är alla helt fantastiska. Istället för att beskriva en person exakt tänkte jag lista ut de karaktärsdrag som jag tycker är beundransvärda.

for the ride.

Människor som vågar kasta sig ut och prova nya saker, hoppa ut i ett mörkt hav utan att först doppa tårna.


115/365

De som vet vad dem vill och faktiskt gör det, istället bara för att prata om att göra det.




Människor som sätter någon annan än sig själv i första hand, den omtänksamheten och osjälviskheten är sällsynt och fantastisk.




Generellt är jag imponerad av ödmjujkhet och snällhet. Jag beundrar människor som är ödmjuka och tar sig fram i livet tackvare just det, inte genom att trampa andra på tårna och ta alla tänkbara genvägar.


Klicka på bilderna för källa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fint!

2011-12-04 @ 22:09:35
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Åh vilka vackra bilder!

2011-12-06 @ 03:13:29
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0