Lucka 10, berätta om vad som finns i din väska.

Jag tycker om min väska väldigt mycket, men den är lite för liten. Jag har med mig perecis allt överallt. Mycket nödvändigt enligt mig, inte lika mycket enligt mina ömma axlar.
  • Glasögon i fint fodral (jag ser inte vad det står på tavlan i skolan utan dem)
  • Anteckningsbok
  • Bläckpennor, jag använder helst svarta pennor. Det blir finast så.
  • Mobil som är otroligt trasig och vibrerar av sig självt helatiden.
  • Värdens bästa läppglans som doftar jordgubb från Rosebud.
  • I den lilla kuvertväskan har jag min bärbara hårddsik. Mycket nödvändigt när man pluggar digitala medier.
  • Passerkort till skolan, utan det kommer jag inte in någonstans.
  • Hörlurar.
  • En liten röd portmonä som innehåller allt onödigt och nödvändigt i världen.
  • Min fina plånbok, tycker om den så mycket!
  • Mitt pass i ett passfodral, jag har ingen legitamation så jag får släpa runt på passet helatiden. Inte så bra men jag tänker att jag ska ta körkort snart (har tänkt det i 3 år nu) och då behöver jag ju ingen ny legitamation.

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken fin väska :D vart kommer den ifrån?

2011-12-11 @ 16:42:38
Postat av: m.

Tjusigt

2011-12-11 @ 17:49:57
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0