Maskeradbarty


I lördags var jag på masteradbarty, hos wentz events, eller ja hemma hos Fia och Nellie Wentz. Det var så att man var tungen att klä utsig till något på ens egna bokstav, så jag valde att vara en Enhörning!
Jag var så rosa att det nästan kom ett rosa sken från mig när jag klev ut i mörkret.
Sofia var SailorMoon, så himla bra!
Fia var världens sötaste får.
Bianca var en ballong men hon var rädd nästan helakvällen att ballongerna skulle smälla och kanske råkade jag spräcka några med mitt horn, har man ett måste man ju få stångas lite!
Nellie var näcken och försökte lura alla ner i bäcken med sitt fiolspelande som mest lät som en stucken gris.
Killen med äghuvud på denna bild, Jonathan tror jag han hette, hade gjort det där fina pandahuvudet helt själv! Så sjukt fint!

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh va fint! och va roligt det ser ut!

2011-04-20 @ 23:39:45
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0