Ur telefonen

Det var ett tag sedan jag visade bilder från min mobil. Instagram är verkligen en sjukt bra app och jag skulle, om jag inte redan hade en iphone, skaffa en bara för den appen.
Här är en liten del av min fina hästkofta som jag har missat att visa här. Och massor med fina blommor som jag aldrig köpte. Mina fingrar är visserligen gröna men inte i den positiva bemärkelsen, mer giftgröna kyptonit fingrar som dödar alla små växter. 
Det är verkligen sjukt svårt att fota sig själv med en iphone 3. Man ser liksom inte sig själv så det blir till att chansa och oftast kommer bara halva jag med. Selina drack fint kaffe som jag inte ens vågade smaka på, det var väldigt starkt sa hon, och kryddigt. Jag håller mig till chokladbollar med en liten skvätt kaffe i.
Fina skor som var slut dagen efter när jag bestämt mig för att prova dem. Och så en bild på mig den sista dagen som jag hade solhatt för den här sommaren.
En fjäril som var halvdöd som jag lyckades fånga på bild. Ovanligt fint festivalarband under årets popaganda!
Sist men inte minst lite bilder på min nya höstjacka. Jag har dock inte permiäranvänt den än. Jag vill heslt vara utan jacka så länge som det bara går!

Kommentarer
Postat av: Li

vilka jättejättefina bilder!

2011-09-05 @ 14:42:47
URL: http://lithesupercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0