Fia fyller tjugo

I lördags var jag bjuden hem till min vän Fia som hade födelsedagskalas! Det bjöds på bål och super god tårta, roliga lekar, trevligt sällskap och hela stället var fint dekorerat från golv till tak med mängder av serpentiner och ballonger!


Vi lekte alla klassiska kalaslekar, dansstop, hela havet stormar, limbo och så körde vi beer-pong. Det sista är kanske inte en barnkalas lek men det är helt klart min bästa lek. Ni skulle ha sett hur bra jag och Marie var, det var faktiskt helt sjukt. Vi dansade så mycket seger dans att jag faktiskt fortfarande har träningsvärk i mina klena armar.

Här är Marie och halva Alex. Marie är ju som sagt den andra halvan i dream team (vårat fantasktiska beer-ponglagnamn), våga utmana oss i beer-pong, våga!
Sofia och Fia!
Fina Fia som faktisk bor i sthlm och snart kommer jag också bo i samma stad henne igen!! Kommer bli så bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

åhhh vad mysigt!! och kul!

2011-09-19 @ 20:44:39
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Elin-Alice

Åh, jag älskar barnkalasiga kalas. Randiga tårtljus och serpentiner i taket är ju det festligaste som finns!

2011-09-19 @ 21:27:21
URL: http://medmiranda.blogg.se/
Postat av: The running man!

Dream team <3 Fan vad bra vi var Emelie!

2011-09-19 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0