Ur min telefon

Det är så tråkigt, men instagram appen är lite krasslig, sen den var med om en extreme makeover har rehabiliteringsperioden gått väldigt dåligt. En hel del infektioner och annat skit har den dragits med. Mina bilder blir svarta när jag uppdaterar och när jag ska använda mig av tilt shift så blir det bara blur på halva bilden. Instagram är helt klart nere i en svacka och är inte alls särskilt kul att använda just nu.

Trotts allt detta tråkiga kommer här några bilder som jag tagit med min telefon på senaste tiden:
Sjukt fin brosch från myrorna (tror det var ett sjukt överpris på den dock).
Fina skor som jag köpte i svart istället för brunt. Hade sjukt svårt att bestämma mig.
Kläder med djurmönster på är lite utav det finaste jag vet.
Sjukt fin jacka från topshop, tyvärr var den för tunn för Sveriges vargavintrar.
Carl älskar skjortor och jackor som har annan färg på kragen. Mycket fint faktiskt.
Och det är Carl på bilden såklart.
Denna lackväska köpte jag på rödakorset när jag var 17 år för 15 kronor, så himla bra köp!

Hattfnatt inne på myrorna. Dock blir jag bara arg när jag är där nuförtiden. De prissätter helt galet och alla fina saker som de får in klistrar dem lappar på och skriver att det är inredning.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilka fina skor! var hittar man dem måntro?

2011-10-10 @ 16:07:18
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0