Bianca på besök.

Den här helgen har gått fortare än någonsin förut. I Lördags träffade jag Bianca för första gången sedan augusti, Helena var också där med oss (hon vägrar dock alltid vara med på bild). Det var så roligt att träffa båda två, speciellt att få umgås med båda samtidigt, det kändes nästan som att vi gick på gymnasiet igen. Det var bara importvodkan, den dåliga partymusiken, de hemska kläderna och frisyrerna som fattades (jag hade nästan blont hår när jag var 17, de ni).

Bianca!
Vi åt bullar och pratade i flera timmar, så länge att klockan blev två på natten och jag nästan somnade sittandes. Nu är det nästan två månader kvar tills vi ses alla igen, men det går nog fort.

Kommentarer
Postat av: Meg

Mums med bullar!

2011-10-26 @ 16:04:21
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0