Bilder från min trasiga mobil.

Min mobil är mycket trasig och otroligt dålig så jag fotar inte med den alls lika mycket längre. Men här kommer några små bilder från senaste tiden:
Jag har bakade kanelbullar på kanelbullensdag och sedan dess har jag haft kanelbullefika så ofta jag kunnat! Hittade lite bilder på Håkan i min mobil och det var för fint för att gömmas i bildarkivet så jag istagrammade Håkan.
Min hand med en fejktatuering som vore ganska fin att ha. En dag när tåget var väldigt försenat struntade jag och Carl i att åka till våra direkt skolor när vi kom fram till Sthlm, vi tog en lång fika istället. Mycket gott och fint.
Silvertröjan <3
Jag har ätit massor med gott men fotat dåligt med mobilen. Carbonara och vitlöksbröd och jordgubbsmarrängtråta. Helt. Sjukt. Gott.
Kostymfilm är så himla fint tycker jag! En sjukt fin ryggsäck från myrorna men priset var helt sjukt, som om någon med blått blod skulle ägt den innan eller något. Galet.

Ps: Blir så sjukt peppad och glad av era kommentarer på föregående inlägg!!

Kommentarer
Postat av: emelie

fint

2011-10-23 @ 16:18:17
URL: http://vidunderligalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0