Lördagen den 26e november.

I lördags var det min och Carls första helg som vi spenderade som boende i sthlm!
Vi snörade på oss skorna och åkte ut mot myrorna i ropsten, jag hittade en björnjacka (jag ser ut som en björn i den och den är sjukt varm) och en fin tröja som jag nog visar upp här senare.
Carl hittade två fina saker han med, som den sanna klädälskaren han är.
Det var helt sjukt fint väder och jag fotade alldeles för lite. Inne på myrorna hittade jag så mycket fint att prova så jag hade liksom ingen möjlighet att fota då mina armar var fullastade med saker.
Efter ropsten åkte vi in till stan och trängdes bland alla julklappshandlare. Finaste julgatan i sthlm är nog den här, som jag inte vet namnet på, jag vet väldigt sällan namn på gator men jag är bra på att hitta trotts det!

Det var min lördag i fem bilder!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Du har så himla fint hår!! Nästa gång jag ska fixa mig i håret ska jag seriöst ta med en bild på dig och visa ^^

2011-11-29 @ 19:41:24
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: madeleien

håller med ovanstående. Ditt hår är så himla fint! gör du någonting speciellt för att få det sådär lockigt? kram!

2011-11-29 @ 21:00:08
Postat av: Carl

Gatan heter biblioteksgatan, älskling!

2011-11-30 @ 14:53:36
Postat av: Johanna

Vilken superfin jordglob!!

2011-11-30 @ 20:36:15
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Lisa

tjusiga ni är. fina bilder!

2011-12-03 @ 00:45:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0