Instagram.

Jag har för det mesta koll på min mobil, ibland (alltid) åker den i backen, men mest så har jag det tillgänglig för att fånga sånt som jag tycker är fint och värt att minnas. Den senaste tiden har de här sakerna dokumenterats och hamnat på min instagram:

En helt sjukt fin väsa från asos.com. Jag vill ha den eller samma modell fast i annan färg hemskt gärna (kom ihåg det jultomten om du läser det här). Fina men obekväma skor från Urban Outfitters.
Mustaschväskan som jag gjorde och en annan väska i helt rätt model men i helt fel skinn från indiska. Jag är på väskjakt, måste ha en där min dator och andra nödvändigheter får plats. Det har visat sig vara sjukt svårt att hitta.
En fin stickad tröja och en fin blus från myrona som jag lämnade kvar i butiken trotts att de inte var speciellt dyra men på fredag ska jag kanske köpa något stort och väldigt dyrt så jag måste hålla hårt i mina slantar.

Och, tack så himla mycket för alla bra tips på fik i sthlm! Ska besöka alla så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: Rahwa

Åh vilken härlig stickad tröja!



Ps. I slussen finns ett otroligt mysigt, smått gömt, fik! Den ligger precis vid den vackra utsikten över vattnet och alla vackra byggnader ( inklusive grönalund!) Du vill missa detta ubergulliga fik! Världens gooodaste bruschettasallad med mozarellaost och en gudomlig dressing! Ypperlig till sommaren, men är så pass god att man finner sig själv beställa en sådan hela året hehe..

2011-11-09 @ 17:21:29
Postat av: jennifer

Åh, hade verkligen inte tackat nej till den första väskan. Jättefin!

2011-11-15 @ 18:20:45
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0