Valborg

Jag var nog ganska ensam om att inte befinna mig utanför ekomonikum igår, med tanke på att jag faktiskt är student vid uppsla universitet. Jag kände bara inte för det. När klockan slog kväll begav jag mig hem till Ebba istället, för fest på kvällen är nog mer min grej.
Johanna och Ebba hade gjort en lek, alla fick lappar med en persons namn på och den personen skulle man vara hela kvällen! Jag var Dolores Umbridge så jag gick mest omkring och skrek "I will have order!!" och stängde av musiken lite ibland när det blev för stökigt. Ordning skulle det ju vara!

Kommentarer
Postat av: bodil

fin blogg emelie, och himla fina bilder!

2011-05-01 @ 21:36:15
Postat av: Emelie

Åh vad gullig du är! Btw, åt korv idag på ikea så. sjukt. gott. <3

2011-05-01 @ 21:48:25
Postat av: sandra

veeeery nice pics duude :)

2011-05-02 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0