Power meet

Just nu är det power meet i min hemstad. Det innebär att massor med människor med fina (och fula) bilar kommer hit och kör runt i stan för att visa upp sina pärlor. Det är även massor med tävlingar och utställningar på flygfältet utanför stan.
Jag och Carl skulle gå och hyra film och vägen dit är längs cruising sträckan. Så vi hann se massor av bilar. Vi tittar lite.
Det finns väldigt mycket fin men också väldigt mycket skrutt som bilden här visar. Sedan medför det här även sjukt mycket vidriga människor som tror att de kan bete sig hur som helst. Som en vidrig kille som var aspackad (som alla andra är under power meet) igår mitt på dagen när vi gick på stan. Han taffsade på en tjej mitt på gatan, mitt på blanka dagen, bara så där för att han kände för det. Tjejen skrek "vad fan håller du på med?" Killen imiterade hennes röst, började asgarva och alla hans vänner instämde. Svin!

Kommentarer
Postat av: agnes

det är sådana killar vi kallar äckel-bönder här i stockholm. blä för sådana.

2011-07-11 @ 10:50:52
URL: http://baradans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hjälp vilken stilig karl du har!



Och raggarbönder kan vara det vidrigaste.

2011-07-15 @ 11:40:58
URL: http://saidilikedyourshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0