Svart, vitt och allt däremellan.

Jag har upptäckt att jag väldigt ofta bär svartvitt. Jag som trodde att jag var en färggrann typ. Det är sjukt bra faktiskt att ta kort på mig själv såhär, jag har insett så mycket onödiga saker:
1. Jag bär tydligen väldigt ofta svartvita kläder.
2. Jag har nästan aldrig utsläppt hår längre
3. Det är sjukt svårt att fota sig själv, hela jag får aldrig plats på bilden.
4. Jag har (nästan) slutat känna mig dum och fånig när jag tar kort på mig själv.


Nu ska jag baka bullar för på fredag fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Lisa

gott med bullar och jag tycker du är himla söt.

2011-07-27 @ 00:24:04
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0