Lucka 14, berätta om ett fotografi som någon annan har tagit på dig.


Sommaren 2010 åkte jag och Carl på en liten tågluff runt i Europa. Vi hade bara varit tillsammans i tre månader när vi åkte och de flesta tyckte vi var helt knäppa som gav oss ut på en sådan resa tillsammans när vi inte kände varandra så väl. Men det gick såklart helt strålande för det hade vi bestämt att det skulle göra! Här är en bild Carl tog på mig när vi var på Disneyland. Jag hade ett krav med resan, om vi åkte förbi Paris skulle vi till Disneyland. För vem bryr sig om Louvren, Eiffeltornet och Laudrée när det finns Disneyland, inte jag i alla fall. Det var så sjukt kul! Jag är lite som ett barn ibland för er som inte vet det, är det en vattenpöl på gatan så hoppar jag i den, jag vill ju, så varför låta bli? Så Disneyland var helt fantastiskt och jag tänker absolut åka dit igen. Jag älskar karuseller!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, jag har varit på disneyland i paris två gånger och det är nog det absolut roligaste som finns!



Förresten tycker din julkalenderinlägg-grej är så himlans kul att läsa!

2011-12-14 @ 21:24:36
URL: http://skippintown.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, tänkte bara säga att din blogg är så himla fin! Bilder och texter och tips och ja, allt. (upptäckte nu att mitt eget bloggnamn känns väldigt kopierat, men jag tror inte jag hade hittat din blogg innan jag gjorde min egen, bara så du vet :-) )

Men du, alltså jag och en vän funderar på att åka ut och tågluffa nu i sommar, har du några tips eller något som man måste veta/tänka på innan man far, och under resan? :) Du får gärna svara på mailen, blir nog lättast så.

2011-12-16 @ 21:57:05
URL: http://unmoulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0