Julafton

Först och främst, god jul! Igår firade jag och min familj och alla mina släktingar jul hemma hos oss för första gången. Vi brukar alltid resa runt hem till alla men i år föll lotten på min familj.
Vi hade jul-pyntat hemmet massor så det faktiskt såg mysigt ut trots bristen på snö.
Innan kalle anka började övade Johanna lite på att le på bild, hon har lite problem med det men det går framåt!
Johanna och mamma har gjort sjuka mängder med julgodis, helt otroligt gott!

Efter all mat var uppäten hamnade jag lite i mat-koma och glömde helt bort kameran. Sedan kom tomten och då gömde sig två av mina små kusiner bakom mig och borrade in sina små livrädda barnhänder i mina lår. Allt för att slippa vara nära den där stora hemska tomten (min pappa som hade världens sämsta mask på sig, men ingen unge förstod något trotts det). Mina fina julklappar förtjänar varsina inlägg för de var så fantastiska så snart kommer det mer om dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0