Juldagen.

I söndags var jag, och alla andra som flyttat från Västerås men som är hemma över jul, ute. Det kändes lite som att färdas tillbaka 3 år i tiden, till gymnasiet då man mer eller mindre kände (iaf kände igen) alla som befann sig ute. Så var det i söndags och det var väldigt fint och bra på alla sätt och vis!
juldagen01
Fina Sofia, jag säger det typ varje gång jag ser henne men åh vad jag vill ha hennes hårfärg!
juldagen02
Jag försökte intala mig själv att jag var frisk, dock lyser min trötthet igenom. Fail.
juldagen03
Fia hade fått ett superunderställ i julklapp av sin mormor som Bianca av någon anledning kände sig tvungen att prova.
juldagen04
Sofia och Hanna som är hemma över julen (Hanna bor i L.A och berättade sjuka historier om hur hon hamnat på en klubb där det kom flygande dvärgar i taket som serverade drinkar).
juldagen05
juldagen07
Den här älgen är typ alltid med på något vis, vare sig Fia är på Peace&Love eller tar studenten. Kanske tar hon med den till Nya Zeeland.
juldagen10
Är så himla glad att Bianca är hemma! En väldigt tråkig sak är dock att jag blev sjuk(are) efter den här kvällen så vår heldag blev inställd.
juldagen09
När vi väl kom ut träffade jag Hanna vi bestämde att vi var internet vänner och att vi borde ta en fika, så Hanna säg till när du kan!
juldagen11
Emil, Emil och Tobias.
juldagen12
Nellie och Sofia! Så himla svårt att fota utan blixt i mörker, typ omöjligt och ganska korkat av mig att ens försöka faktiskt.  
juldagen06
Efter ett tag gav jag upp och provade att fota med blixt, blev helt okej tycker jag faktiskt. Så kanske att det kommer lite sådana bilder här i framtiden!

Jag tog inte så himla många bilder när vi väl var ute, jag hade alldeles för roligt för att tänka på det. Det var en av få kvällar som det faktiskt var mycket roligare ute än var det var innan. Bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0