Ropsten, beyond retro och gorillatröjor.

Igår åkte jag till Sthlm och träffade lite fina vänner!
Vi bestämde oss för att åka ut till myrorna i ropsten. Ett problem var dock att ingen av oss varit där förut, inte ens i ropsten.
Vi gick mycket och långt för mobilkartan vi läste av visade oss tidernas omväg.
Till slut kom vi fram!
Det fanns väldigt mycket att titta på.
Finaste mockakjolen! Åh vad jag ville ha den. Tråkigt nog så var jag lite för fet för det gick inte att knäppa igen den helt där fram.
Efter ropsten (där jag hittade en fin kofta som ni får se sen) drog vi oss in mot stan. Provade ballaste gorillatröjan på weekday.
Sista stoppet innan jag åkte hem blev beyond retro! En av dessa klänningar köpte jag och en råkade jag spränga en knapp på. Inte alls meningen. Kanske borde jag sluta envisas om att prova saker fast jag ser att dem är för små.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, fina bilder och det där myrorna verkar ju fantastiskt! symaskinerna! mockakjolen! åh!

2011-08-14 @ 13:12:27
URL: http://noabsolutetruth.blogspot.com
Postat av: Matilda

Åh, det har jag hört ska vara ett av de bästa Myrorna, och det ser ju så ut! Synd på kjolen, för den var otroligt fin!

2011-08-16 @ 21:50:01
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0