Popaganda

Här kommer lite bilder från första popagandakvällen! Jag har en ny kamera som jag inte alls är vän med än så bilderna är lite annorlunda.  Men snart kan jag nog allt och blir värsta fotoproffset.

Jag var helt slut efter första dagen i skolan som inte alls bara var en timme som jag hade trott utan 3 timmars rundvandring på tom mage och ett ton med information.

Efter vi lyssnat på Henrik Berggren åt vi denna magiska tallrik med kött och sås. Jag bad om lite sås, och det här var lite sås jämfört med vad Carl fick, galet.När The go team spelade kom Bianca och Erik joinade oss för kvällen.Vi lyssnade och dansade och väntade på kvällens höjdpunkt. Arcade Fire!

Efter arcade fire delade vi på oss. Jag och Carl gick hem till Emil som vi sov hos över helgen och tittade på en sjukt bra och viktig film. Men den skriver jag nog mer om senare.


Kommentarer
Postat av: Josefine Harrius

Åh blir så ledsen när jag ser att alla har hört bäste henrik live... :(

2011-08-28 @ 21:37:04
URL: http://josefineharrius.blogg.se/
Postat av: Karoline

weeii, jag var ju också där! :)

2011-09-05 @ 21:44:45
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0