De senaste dagarna ut min telefon

Det var länge sedan jag visade bilder från min telefon! Så här har det sett ut de fem senaste dagarna:
I lördags åt jag och Carl lunch på en brygga vid mälaren det var sjukt mysigt och sommrigt!
En helt otroligt god hamburgare som jag och Carl fixade ihop till middag, ibland lönar det sig att ha jobbat på McDonalds. I måndags bakade jag lite kladdkaka som blev halvbra för första gången någonsin. Jag råkade glömma bort den i ugnen så den blev tyvärr inte så kladdig.
Idag har jag spenderat hela dagen med Helena vid svartån sittandes på en bänk under ett äppelträd. Det finns galet många äppelträd vid svartån och äpplena smakar precis som tropecana äppeljuice, det måste vara av samma sort som juicen görs av, helt sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Vackra bilder! Speciellt kladdkakan ser otroligt smaskig ut :)

2011-08-17 @ 23:42:26
URL: http://eljestfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0