Bara massor med gott. Precis som det ska vara!

Här kommer en liten sammanställning på några av alla underabra godheter som jag har avnjutit denna sommar. Jag hoppas på mer hembakt, mängder av bär och kanske om jag har tur och lyckas komma över någon hemmagjord saft!
Nybakt kanelbulle med ett kallt glas mjölk. Det är verkligen en klassiker som håller året om livet ut. Bäst. 
Päron är min bästa frukt av alla frukter, en dag i vintras åt jag fyra stycken på rad.
Kladdkaka är jag helt otroligt fantastiskt bra på att göra. Jag kan receptet utantill och det blir konstigt nog aldrig dåligt hur mycket jag än mixtrar och ändrar och håller på.
Vanilj yoghurt med hallon är så himla gott, speciellt på sommaren när det finns färska hallon att få tag på. Men frysta är helt okej det med faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://liivahliin.blogg.se/2011/july/tavling-i-samarbete-med-stylegirlse.html#comment



Var med och tävla om två valfria smycken från stylegirl.se!

2011-08-03 @ 21:39:29
Postat av: LisaMarie

Nam nam nam!

2011-08-05 @ 08:43:04
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: Lisa

sv; Aaahh jag vet!! Och jag kan inte förstå hur man kan säga så till en sjuåring! Eller vilken ålder som helst. Om man växer upp med att få höra att ens drömyrke aldrig kommer bli ens verklighet, hur ska man då få folk att vilja satsa på saker som är viktiga? Hela samhället stagnerar ju. Om ingen tror på ens drömmar när man är liten så kommer man ju aldrig tro på att NÅNTING är möjligt, förutom kontorsyrken och dylikt, bara för att de ses som "säkra kort". Och det är precis som du säger, såna yrken passar inte alla, och det behövs andra yrken också, för alla kan inte bli kontorsnissar. Tack så mycket för din kommentar!

2011-08-05 @ 12:17:07
URL: http://lully.blogg.se/
Postat av: felicia

så himla gott!!

2011-08-05 @ 12:23:56
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0