Världens bästa aprilhimel

Det var söndag som kändes som en lördag och jag och Carl gick på en megalång promenad. Det var alldeles för varmt för jacka, i april!? Bäst!
Jag tog mest kort på alla fina blommor medas Carl fick stå och vänta, himla tur är det att han har gott om tålamod.
Körsbärsblommor är finast, som rosa fluffiga små moln.
Jag såg ut lite såhär, jag vågade inte riktigt vara barbent nu när träden fortfarande är helt nakna. Kändes inte rätt.
Typ världens krokigaste träd. Sånt finns i min drömträdgård och under trädet i min drömträdgård så finns det en liten liten lucka som leder till hemligheternas värld.
Önskar träden kunde blomma året om!

Kommentarer
Postat av: chi

åh vilka vackra bilder! Och vilket fint par ni två är!

2011-04-26 @ 09:29:11
URL: http://linhchitranle.blogspot.com/
Postat av: M I K A E L A

sånna krokiga träd har vi i vår trädgård, ormhassel eller något sådant heter det tror jag :)

2011-05-12 @ 20:20:51
URL: http://bjarvemikaela.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0